![]() |
Spółdzielnia Mieszkaniowa „PÓŁNOC” |
Komunikaty Bieżące |
Promocje Cyfrowej Telewizji Kablowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”.
Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.04.2025 r. wprowadziliśmy nowe Promocje usługi Cyfrowej TVK dostępne dla obecnych i nowych Abonentów.
Pragniemy zwrócić uwagę na promocję Pakietu Sport, co jest związane między innymi z nowym sezonem Ekstraligi żużlowej.
Ucieszą się też nasi Abonenci Internetu światłowodowego posiadający najwyższy Pakiet. Otóż przyspieszamy i obecnie w tym Pakiecie prędkość sięga do 800 Mbps.
Szczegóły naszej oferty znajdą Państwo w naszym Cenniku w rozdziale III. Warunki Promocyjne dostępnym na stronie: Cennik usług telekomunikacyjnych oraz w naszym BOK.
Przypominamy, że u nas podwyższenie prędkości Internetu odbywa się bez zmiany ceny i dotyczy
WSZYSTKICH OBECNYCH JAK I NOWYCH ABONENTÓW
bez względu na to kiedy zawarliście Państwo umowy. Nie musicie czekać aż upłynie okres karencji. Pamiętajcie Państwo także, że nasze służby techniczne są dostępne we wszystkie dni roku.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z nowej oferty Promocyjnej.
W razie pytań dotyczących oferty, podpisania umowy lub aneksu do posiadanej umowy prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, ul. Czecha 19, tel. 34 362 27 55, e-mail: bok@tvksmp.pl
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej strony na Facebook: https://www.facebook.com/tvksmp/
Promocje Cyfrowej Telewizji Kablowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”.
Zmiana Cennika usług telekomunikacyjnych w rozdziale III Warunki Promocyjne
Uprzejmie informujemy, że z dniem 01.04.2025 r. wchodzą nowe Promocje usługi Cyfrowej TVK.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Abonentów wprowadzamy dla Państwa promocyjny dostęp do Pakietu Sport z kanałami Eleven Sports.
Promocja dotyczy wszystkich obecnych Abonentów Cyfrowej TVK podpisujących Aneks na dostęp do Pakietu Sport, a także nowych Abonentów Cyfrowej
TVK. Od 1.04.2025 r. istnieje możliwość dostępu do Pakietu Sport na następujących promocyjnych warunkach:
W Pakiecie Sport mamy obecnie następujące programy:
Wszystkie programy nadawane są w jakości HD.
Eleven Sports oferuje swoim widzom transmisje meczów czołowych piłkarskich rozgrywek świata, między innymi hiszpańskiej LaLiga EA Sports, niemieckiej Bundesligi, francuskiej Ligue 1 McDonald's, Liga Portugal, Pucharu Niemiec, a także eliminacji Mistrzostw Świata 2026 w strefie CONMEBOL. Dla fanów sportów motorowych ofertę stanowią prestiżowe wyścigi Formula 1, spotkania PGE Ekstraligi, uznawanej za najlepszą ligę żużlową świata oraz zmagania w ramach szwedzkiej BAUHAUS-Ligan i duńskiej SpeedwayLigaen.
Tygodniowy Program TV dostępny w naszej sieci kanałów telewizyjnych wraz z opisem znajdą Państwo na naszej stronie
W związku z wprowadzeniem w/w Promocji ulega zmianie Cennik usług telekomunikacyjnych w rozdziale III Warunki Promocyjne. Nowy Cennik jest dostępny na naszej stronie i w Biurze Obsługi Klienta.
Gimnastyka i taniec dla seniorów w Klubie Mieszkańców ul. Czecha 21
Zgodnie z pismem jakie Państwu dostarczyliśmy nastąpiły zmiany w zawartych z nami umowach na świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zmiany te wynikały wyłącznie z wprowadzonej Ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo Komunikacji Elektronicznej. Jednocześnie informujemy, że wszelkie sprawy związane z obsługą umów załatwiane będą na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla umów zawartych do 10.11.2024 r. (dostępnego na naszej stronie www.tvksmp.pl ) , Regulaminów promocji i Cenników promocyjnych na jakich zawarliście Państwo umowy. Dotyczy to zwłaszcza Abonentów będących w okresie trwania umowy wymaganym do skorzystania z promocji na jakich zawarto umowy. Po wypełnieniu tego okresu obowiązywał będzie Państwa Cennik usług telekomunikacyjnych w pozycjach dotyczących Umów zawartych na czas nieokreślony po upływie okresu wymaganego do skorzystania z Promocji (kolumna "d" Cennika). Są to nadal ceny promocyjne obowiązujące w naszej sieci telekomunikacyjnej, bowiem zawsze stosowaliśmy i stosujemy zasadę, że nasz Abonent po upływie okresu wymaganego do uzyskania promocji nadal korzysta z cen promocyjnych. Ceny opłat abonamentowych nie uległy zmianie. Cennik dostępny jest na naszej stronie internetowej. Obecnie jest to jeden Cennik na wszystkie nasze usługi telekomunikacyjne. W części I są to usługi Telewizji Kablowej (TVK DVB T/T2 i Cyfrowej TVK). W części II są usługi dostępu do Internetu ( Internet hybrydowy oraz Internet światłowodowy FTTH Północ Światłowód). W części III są warunki promocyjne dla nowych umów zawieranych od 10.11.2024 r.
Wszystkie nowe umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych zawierane są zgodnie z nowym Prawem Komunikacji Elektronicznej. Nowy klient przychodząc do naszego Biura Obsługi Klient otrzymuje tzw. informacje przedumowne, w skład których wchodzi Regulamin świadczenia usług dla umów zawartych od 10.11.2024 r. oraz Cennik świadczenia usług. Udzielane są też wszelkie informacje techniczne o podłączeniu itp. Na podstawie tych informacji klient wybiera usługi i Pakiety usług, z których chce skorzystać, typ umowy, możliwe promocje. Na tej podstawie sporządzane jest w BOK zwięzłe podsumowanie umowy. W kolejnym etapie na podstawie wcześniejszych dokumentów sporządzana jest Umowa z Nowym Abonentem usług, wydawany jest sprzęt w dzierżawę lub umawiany termin jego montażu w lokalu Abonenta. Umowa jest realizowana na podstawie jej zapisów oraz dostarczonego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla umów zawartych od 10.11.2024 r. oraz Cennika opłat za usługi telekomunikacyjne, który zawiera też część dotyczącą promocji usług.
Reasumując informujemy, że dla naszych Abonentów zarówno obecnych jak i nowych nie zmieniają się ceny opłat abonamentowych. Nie zmieniamy też warunków promocji
w zakresie możliwości dzierżawy sprzętu przez Abonenta. Dla nowych Abonentów zmienia się sposób dochodzenia odszkodowań w przypadki nie dotrzymania warunków
promocji na jakich zawiera umowę (o ile z warunków promocyjnych skorzysta przy zawieraniu umowy). Zmianie ulega procedura zawierania umów przez nowych Abonentów,
ale tutaj informujemy z praktyki, że nie wydłuża ona czasu dopełniania tych formalności. Zapraszamy do skorzystania z naszych profesjonalnych usług. Zawsze w
dobrych cenach i na miejscu z super serwisem.
W razie pytań służymy pomocą.
Biuro Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pok. 4 (parter) telefon 34 3622755, email: bok@tvksmp.pl
Czynny po godzinach pracy Spółdzielni telefon: 343220717 lub 343220735. Nasi monterzy są do Państwa dyspozycji we wszystkie dni roku, w tym niedziele i święta w godz. 1100do 2100.
Nasza strona internetowa: www.tvksmp.pl , funpage: https://www.facebook.com/tvksmp/
Prawo Komunikacji Elektronicznej
Szanowni Państwo Abonenci naszych usług telekomunikacyjnych (TVK, Internetu, Internetu Światłowodowego).
Niebawem do Państwa skrzynek pocztowych trafią pisma informacyjne o zmianach ustawowych przepisów związanych z warunkami świadczenia w/w usług, a przede wszystkim wprowadzeniu ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej. Korespondencja ta wynika z realizacji obowiązku informacyjnego jaki ciąży na każdym przedsiębiorcy telekomunikacyjnym, a więc także na naszej Spółdzielni.
Uwaga: wprowadzane w ramach obowiązku zmiany przepisów nie powodują zmian opłat za nasze usługi telekomunikacyjne.
Nie muszą też Państwo niczego podpisywać ani zgłaszać się w tej sprawie do naszego Biura Obsługi Klienta.
W dniu 10.11.2024 r. wejdzie w życie ustawa z 12 lipca 2024 r. Prawo Komunikacji Elektronicznej, (Dz.U. 2024.1221), która zastąpi obowiązującą dotąd ustawę Prawo Telekomunikacyjne i konieczne jest zmodyfikowanie warunków umownych dotyczących usług, z których Państwo korzystają.
Nowe warunki będziemy stosować od 10 listopada 2024 r.
Szczegóły znajdą Państwo w dalszej części komunikatu dostępnej tutaj - Komunikat o zmianach w PKE
Procedura wymiany grzejnika na zlecenie mieszkańca
Poniżej prezentujemy jak wygląda procedura wymiany grzejnika (kilku grzejników) w mieszkaniach wykonywana na zlecenie mieszkańca.
Po wszelkie dodatkowe informacje proszę się kontaktować ze swoją Administracją Osiedla, a w sprawach wykonania usługi i rozliczenia prac z Działem Konserwacji, sekcja konserwatorów co, ccw ul. Czecha 19, telefon 343624396.
Cyfrowa Telewizja Kablowa S. M. „Północ” na Festynie Rodzinnym - 29.08.2024 r.
W dniu 29.08.2024 r. odbył się Festyn Rodzinny na Północy. Bardzo było nam miło gościć Państwa na naszym stoisku Cyfrowej Telewizji Kablowej i Internetu. Skorzystaliśmy z możliwości do zaprezentowania na żywo naszej oferty Cyfrowej TVK i Internetu i nowej usługi Północ Światłowód.
Na stoisku zorganizowaliśmy zabawy dla najmłodszych i ich rodziców. Cały czas trwał też konkurs wiedzy o naszej Cyfrowej TVK i Internecie, w którym udział wzięli Abonenci naszych usług. Wśród uczestników konkursów odbyło się losowanie nagród rzeczowych. Odwiedzający nasze stoisko, zwłaszcza dzieci, mogli liczyć na drobny upominek w postaci lizaka, cukierka, balonika, smyczy do kluczy lub temu podobne. Żaden z uczestników zabaw, konkursu i losowania nie odszedł z pustymi rękami.
Było to możliwe dzięki wsparciu udzielonemu nam przez nadawców programów oraz firm współpracujących z naszą Telewizją Kablową. Listę sponsorów naszego stoiska zamieszczamy na dole komunikatu.
Tą droga składamy wszystkim sponsorom serdeczne i gorące podziękowania za przekazanie na nasze stoisko upominków oraz gadżetów. Bez waszego wsparcia nasz udział w Festynie nie byłby tak atrakcyjny dla naszych mieszkańców.
Wszystkim Państwu, którzy nas odwiedzili podczas Festynu dziękujemy i mamy nadzieję, że spełniliśmy Państwa oczekiwania a Wasze pociechy dobrze się z nami bawiły.
W imieniu Działu Konserwacji Spółdzielni Mieszkaniowej "Północ", który prowadzi między innymi Cyfrową Telewizję Kablową, Internet i usługę Północ Światłowód raz jeszcze dziękujemy za możliwość spotkania, poznania się, przedstawienia oferty i wspólnej zabawy z najmłodszymi.
Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą zachęcamy do odwiedzenia naszej strony www.tvksmp.pl oraz zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pokój 4.
Sponsorzy: TV Puls, Warner Bross, Viasat, Canal+, AMC, EX, TVS, TV Pasja, Eleven, SkyShowtime, MWE Networks. Raz jeszcze bardzo Wam dziękujemy.
Zapraszamy także do obejrzenia galerii zdjęć naszego stoiska na Festynie
Program Republika w Pakiecie A i B TVK DVB T/T2
Uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy zgodę przedstawiciela nadawcy programu Republika na jego reemisję w Pakiecie TVK DVB T/T2 to jest tam gdzie
są reemitowane pozostałe programy nadawane z MUX 8 (WP, Metro, Zoom itd.).
Program Republika jest nadawany w częstotliwości 490 MHz w formacie DVB T na pozycji EPG 80. Abonentów tego Pakietu prosimy o dostrojenie swoich odbiorników TV lub własnych zewnętrznych dekoderów DVB T/T2.
Przypominamy, że program Republika jest też dostępny w naszej Cyfrowej TVK w formacie DVB C w częstotliwości 514 MHz na pozycji EPG 124. Abonentów naszej Cyfrowej TVK, którzy jeszcze go nie odbierają prosimy o dostrojenie swoich odbiorników TV wyposażonych w nasz moduł CI wraz z kartą dostępową lub zewnętrznych, dzierżawionych od nas dekoderów DVB C z naszą kartą dostępową.
Aktualne wykazy programów TVK DVB T/T2 i Cyfrowej TVK wraz listami programowymi dostępne są na naszej stronie www.tvksmp.pl
Cyfrowa Telewizja Kablowa S. M. „Północ” na Festynie - 21.06.2024 r.
W dniu 21.06.2024 r. odbył się Festyn Fun Bike na Północy. Bardzo było nam miło gościć Państwa na naszym stoisku Cyfrowej Telewizji Kablowej i Internetu.
Skorzystaliśmy z możliwości do zaprezentowania na żywo naszej oferty Cyfrowej TVK i Internetu i nowej usługi Północ światłowód.
Na stoisku zorganizowaliśmy konkursy dla najmłodszych i ich rodziców. Cały czas trwał też konkurs wiedzy o naszej Cyfrowej TVK i Internecie, w którym udział wzięli Abonenci naszych usług. Wśród uczestników konkursów odbyło się losowanie nagród rzeczowych. Odwiedzający nasze stoisko, zwłaszcza dzieci mogli liczyć na drobny upominek w postaci lizaka, cukierka, balonika, smyczy do kluczy lub temu podobne. Żaden z uczestników konkursów i losowania nie odszedł z pustymi rękami.
Było to możliwe dzięki wsparciu udzielonemu nam przez nadawców programów oraz firm współpracujących z naszą Telewizją Kablową. Listę sponsorów naszego stoiska zamieszczamy na dole komunikatu.
Tą droga składamy wszystkim sponsorom serdeczne i gorące podziękowania za przekazanie na nasze stoisko upominków oraz gadżetów. Bez waszego wsparcia nasz udział w Festynie nie byłby tak atrakcyjny dla naszych mieszkańców.
Wszystkim Państwu, którzy nas odwiedzili podczas Festynu dziękujemy i mamy nadzieję, że spełniliśmy Państwa oczekiwania.
W imieniu Działu Konserwacji Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”, który prowadzi między innymi Cyfrową Telewizję Kablową, Internet i usługę Północ światłowód raz jeszcze dziękujemy za możliwość spotkania, poznania się, przedstawienia oferty i wspólnej zabawy z najmłodszymi.
Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pokój 4.
Zapraszamy także do obejrzenia galerii zdjęć naszego stoiska na Festynie
Zmiana taryfy opłat za wodę i odprowadzanie ścieków od 03.05.2024r
Informujemy, że na wniosek Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego, decyzją Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki
Wodnej w Poznaniu z dnia 22.04.2024 r. [ znak P.RZT.70.23/2024/D/PH ] opublikowaną w Biuletynie Informacji Publicznej Państwowego Gospodarstwa
Wodnego Wody Polskie w dniu 25.04.2024 r., skrócono okres obowiązywania dotychczasowej taryfy i zatwierdzono nową taryfę dla zbiorowego zaopatrzenia
w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków dla miasta Częstochowy i okolic.
W związku z powyższym od 3 MAJA 2024 r. ulega zmianie stawka niezależnej od Spółdzielni opłaty za wodę i odprowadzanie ścieków i wynosi :
Przypominamy, że zmianie na chwile obecną nie ulegają :
Wszystkie budynki z naszą siecią TVK podłączone do sieci światłowodowej GPON S. M. „Północ”
Miło jest nam Państwa poinformować, że do naszej sieci światłowodowej podłączyliśmy już wszystkie budynki w naszej Dzielnicy,
w których istnieje sieć naszej Telewizji Kablowej. Ogółem nasza sieć światłowodowa jest dostępna w 166 budynkach.
Wykaz budynków naszej sieci światłowodowej na stronie jest na stronie: https://tvksmp.pl/Wykaz_GPON.pdf
Oferujemy usługi światłowodowego Internetu w Pakietach:
Dla Nowych Abonentów przygotowaliśmy wiele atrakcyjnych Promocji. Szczegóły na naszej stronie: www.tvksmp.pl w zakładce Internet i TVK. Zapraszamy też do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta: bok@tvksmp.pl tel. 34 3622755
Trzy nowe programy w Cyfrowej Telewizji Kablowe
Uprzejmie informujemy, że w naszej Cyfrowej TVK uruchomiliśmy reemisję trzech nowych programów:
Wszystkie w/w programy są dostępne dla naszych Abonentów Cyfrowej Telewizji Kablowej w Pakiecie podstawowym jaki jest Pakiet Startowy. W Pakiecie tym oferujemy ponad 120 programów w niezmiennej cenie 54 zł.
Prosimy o dostrojenie swoich odbiorników TV wyposażonych w dzierżawiony od nas moduł CI z kartą dostępu lub dzierżawionych od nas dekoderów DVB C z kartą dostępu.
Abonentom Azartu i TVK odbierającym programy w standardzie Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB T/T2 HEVC przypominamy, że po podpisaniu stosownej umowy mogą bezpłatnie przejść na odbiór naszej Cyfrowej TVK, która jest podstawowym formatem odbioru telewizji w naszej sieci. W ramach obecnych Promocji Cyfrowej TVK można pobrać bezpłatnie sprzęt do odbioru tej kodowanej telewizji tj. moduł z kartą dostępową lub dekoder DVB C z kartą dostępową. Szczegóły promocji na naszej stronie: Regulamin Promocji
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty Cyfrowej TVK. Podstawowy Pakiet Startowy to 122 najciekawsze programy telewizyjne w cenie 54 zł. miesięcznie. Szczegółowe wykazy Pakietów wraz z ich cenami dostępne są na naszej stronie: https://www.tvksmp.pl/kanaly_TVK_c.pdf
Szczegółowe informacje o zmianach mogą też Państwo otrzymać poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, ul. Czecha 19, tel. 34 362 27 55, e-mail: bok@tvksmp.pl
Informacja o zmianie programów w Naziemnej Telewizji Cyfrowej
W nawiązaniu do poprzedniego komunikatu przypominamy, że od 13.01.2024 r. w całym kraju nastąpi zmiana programów Naziemnej Telewizji Cyfrowej
nadawanych w tzw. MUX 6, a w związku z tym także zmiany programów nadawanych w formacie DVB T/T2 HEVC w naszej sieci TVK DVB T.
Zdublowane dotychczas programy w MUX 3 i MUX 6 to jest TVP 1, TVP 2, TVP Info oraz TVP ABC pozostaną jedynie w MUX 3. Natomiast w ich miejsce na MUX 6 pojawią się programy: TV Polonia, Alfa TVP i Bielsat TV. Programy na MUX 3 nie ulegają zmianie.
Zmiany dotyczą jedynie Abonentów naszej sieci TVK DVB T, czyli osób, które odbierają programy w formacie Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB T/T2 HEVC. Oczywiście dotyczą też Abonentów naszej Cyfrowej TVK, którzy korzystają z programów w tym formacie na drugim i kolejnym telewizorze.
Zmiany nie dotyczą Abonentów Azart-u i Cyfrowej TVK czyli odbierających programy za pomocą dzierżawionych od nas modułów CI lub dekoderów DVB C z kartami dostępu. Po tej zmianie programy w tych MUX 6 będą następujące:
MUX 6 od 13.01.2024r. |
TVP Kobieta |
TVP Rozrywka |
TVP Dokument |
TVP Nauka |
TVP Polonia |
Alfa TVP |
Bielsat |
Ze względu na to, że zmiany dotyczą całego kraju, są wprowadzane obligatoryjnie i wywołują konieczność przestrojenia prywatnych urządzeń Abonentów (odbiorniki TV lub zakupione dekodery DVB T) każdy z użytkowników będzie zobowiązany dostosować się do nich we własnym zakresie. Wykaz programów DVB-T oraz ich lista programowa dostępne są na naszej stronie www.tvksmp.pl w Zakładce Internet i TVK / TV Kablowa/ TVK DVB T.
Uprzejmie informujemy, że osoby korzystające z programów nadawanych w formacie Naziemnej Telewizji Cyfrowej w każdej chwili mogą przejść na odbiór programów naszej Cyfrowej TVK oraz pobrać w darmową dzierżawę (na warunkach promocji) potrzebny do obioru sprzęt (dekoder DVB C z kartą lub moduł CI z kartą). Szczegóły oferty i wykaz Pakietów (łącznie 194 programy) dostępne na naszej stronie www.tvksmp.pl w zakładce Internet i TVK - Cyfrowa TVK
Za wynikłe, niezależne od nas trudności przepraszamy.
Nowe stawki opłat od 1 kwietnia 2025 roku
Ze względu na wzrost kosztów eksploatacji zasobów wynikających ze wskaźnika inflacji, wzrostu wysokości minimalnego wynagrodzenia, a także
wzrostu kosztów usług bieżącej konserwacji i obsługi technicznej, usług porządkowych oraz innych usług świadczonych przez podmioty obce na
rzecz Spółdzielni informujemy, że Rada Nadzorcza po przyjęciu Planu gospodarczo - finansowego na rok 2025, podjęła w dniu 03.12.2024 r.
Uchwały Nr : 10/2024, 11/2024, 12/2024, 13/2024, 14/2024, 29/2024, 30/2024, 31/2024, 32/2024 o wysokości opłat za użytkowanie lokali
mieszkalnych, które obowiązywać będą od dnia 1 kwietnia 2025 roku.
Ponadto informujemy, że w dniu 20.11.2024 r. Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” podjął Uchwałę nr 17 / 2024 w sprawie pobierania opłat za użytkowanie dodatkowych pomieszczeń w zasobach S.M. „Północ”, która obowiązywać będzie od dnia 1 kwietnia 2025 r. Zgodnie z uchwałą opłata za dodatkowe pomieszczenie dla mieszkań, których użytkownicy takie pomieszczenie posiadają, doliczana będzie do miesięcznego wymiaru opłaty i wynosić będzie :
Powiadomienie Państwa o powyższych zmianach dotyczących stawek eksploatacyjnych z 3-miesięcznym wyprzedzeniem wynika z opublikowanego w Dzienniku Ustaw z dnia 12 kwietnia 2024 r. poz. 558 jednolitego tekstu ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. O nowym miesięcznym wymiarze opłat za użytkowanie lokalu mieszkalnego obowiązującym od 1 KWIETNIA 2025 r. Spółdzielnia poinformuje w późniejszym terminie.
Zmiana opłat niezależnych od Spółdzielni od 1.01.2025 r.
1ustawa z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. 2022 poz. 1967 - tekst ujednolicony)
Rozliczenie zaliczki wnoszonej na poczet kosztów wody niezbilansowanej
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” informuje, że wykonane rozliczenie zaliczki wnoszonej
na poczet kosztów wody niezbilansowanej w wysokości 6,50 zł / miesiąc / mieszkanie w roku 2023
przez mieszkańców mieszkań wyposażonych w wodomierze zamknęło się kwotą nadpłaty w wysokości 1,32 zł na m-c na m-nie.
Kwota rozliczenia w wysokości 15,84 zł (12 miesięcy x 1.32 zł) została zaksięgowana na koncie opłaty za wodę.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” informuje, że zgodnie z Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 3/2024 z dnia 18.03.2024 r. zaliczka na pokrycie kosztów wody niezbilansowanej nie ulega zmianie i wynosi 6,50 zł/m-nie/m-c. Zaliczka obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2024 r. do dnia 31 marca 2025 r.
Zmiana sposobu rozliczania energii cieplnej na cele centralnie ciepłej wody od 1.01.2023 r.
Informujemy, że w związku z koniecznością dostosowania przepisów wewnętrznych Spółdzielni do wprowadzonej w 2021r ogólnokrajowej nowelizacji
Prawa Energetycznego, Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” na posiedzeniu w dniu 29.11.2022r podjęła Uchwałę nr 7/2022 w sprawie
zatwierdzenia nowego „Regulaminu rozliczania kosztów dostawy ciepła do lokali oraz pobierania opłat za centralne ogrzewanie i podgrzanie
wody w Spółdzielni Mieszkaniowej Północ”, który obowiązywać będzie od 1 STYCZNIA 2023 r. Zgodnie z postanowieniami regulaminuod 1 STYCZNIA 2023 r
dokonano zmiany sposobu rozliczania energii cieplnej na cele centralnie ciepłej wody, poprzez rozdział opłaty za podgrzew wody na:
Opłata stała kosztów dostawy ciepłej wody użytkowej doliczana będzie od 1.01.2023r do miesięcznego wymiaru opłat eksploatacyjnych i stanowić będzie wynik mnożenia: powierzchnia lokalu mieszkalnego [m2] x stawka wyliczona na podstawie taryfy dostawcy ciepła [zł] .
W przypadku wprowadzenia nowej taryfy opłat przez dostawcę ciepła Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o. powyższe opłaty za dostawę ciepła mogą ulec zmianie.
TVN Warner Bros. Discovery - wybrane propozycje programowe
Nowe Biuro Obsługi Klienta TVK i Internetu
Uprzejmie informujemy, że od dnia 04.05.2022 r. otworzyliśmy dla naszych Abonentów nowe Biuro Obsługi Klienta. Wejście do Biura znajduje
się od strony północnej budynku Spółdzielni przy ul. Czecha 19 (stojąc na wprost głównego wejścia kierujemy się w lewo zgodnie z szyldem na elewacji).
W nowym BOK prowadzimy bezpośrednią obsługę naszych klientów. Biuro jest czynne w dni robocze od godziny 715 do 1430.
Zapraszamy i polecamy nasze promocje usług Telewizji Kablowej i Internetu i światłowodu. Szczegóły promocji na naszej stronie www.tvksmp.pl w zakładce Internet i TVK.
Nowa stawka opłaty za obsługę i utrzymanie domofonów od 01.07.2022 r.
Informujemy, że w dniu 18.03.2022 r. Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”, podjęła Uchwałę nr 4 / 2022
w sprawie zmiany wysokości opłat za obsługę i utrzymanie domofonów. Zgodnie z Uchwałą od dnia 1 LIPCA 2022 r. opłata ta wynosić
będzie 3,20 zł / mieszkanie / miesiąc. Powiadomienie Państwa o tej zmianie z 3-miesięcznym wyprzedzeniem wynika z nowelizacji
Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 24 września 2009 roku ( Dz.U. Nr 202 poz.1550).
Trzy Nowe Sportowe Programy w Pakiecie Canal+ Prestige.
Uprzejmie informujemy, że w Pakiecie Canal+ Prestige uruchomiliśmy trzy nowe programy Canal+
Są to:
Abonentów Pakietu Canal+ Prestige prosimy do dostrojenia swoich odbiorników TV lub dekoderów.
Wszystkich Abonentów informujemy o możliwości zakupu Pakietu Canal+ prestige3 w naszej Cyfrowej TVK.
Zapraszamy też do odwiedzenia naszej strony na Facebook: https://www.facebook.com/tvksmp/
Zmiana sposobu wyliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od 01.01.2021 r.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” uprzejmie informuje, że Uchwałą nr 495.XXXVI.2020 Rady Miasta Częstochowy
z dnia 3 grudnia 2020 r. ( opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego z dnia 09.12.2020 r. poz. 8851 )
od 1 STYCZNIA 2021 r. wprowadzono niezależnie od Spółdzielni nową metodę ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz nową stawkę tej opłaty.
Metodą przyjętą do wyliczenia w/w opłaty jest iloczyn średniomiesięcznego zużycia wody dla lokalu mieszkalnego i stawki opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi, która od 01.01.2021 r. wynosić będzie 9,60 zł za 1 m3 zużytej wody.
Zmiana opłat za użytkowanie dodatkowych pomieszczeń w zasobach S.M. „Północ”
Informujemy, że w dniu 15.12.2020 r. Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”podjął Uchwałę
nr 27 / 2020 w sprawie pobierania opłat za użytkowanie dodatkowych pomieszczeń w zasobach S.M. „Północ”,
która obowiązywać będzie od dnia 1 kwietnia 2021 r. Zgodnie z uchwałą opłata za dodatkowe pomieszczenie dla
mieszkań, których użytkownicy takie pomieszczenie posiadają doliczana będzie do miesięcznego wymiaru opłaty
i wynosić będzie :
a ) dla piwnic, pralni, suszarni, wózkowni, zabudowanych części korytarzy, pomieszczeń po kurkach gazowych
O zastosowaniu jednej z wyżej wymienionych opłat decyduje właściwa dla lokalizacji pomieszczenia Administracja Osiedla.
b ) dla pomieszczeń zsypowych na poszczególnych kondygnacjach wieżowców
Apel Policji w Częstochowie
W związku z licznymi zdarzeniami kryminalnymi, które miały miejsce na terenie Częstochowy i okolic Komenda Miejska Policji w
Częstochowie informuje, że pomimo, iż coraz więcej osób ma świadomość tego, w jaki sposób działają sprawcy oszustw i jak nie
stać się ich ofiarą, przestępcy nie pozostają w tyle i modyfikują swoje działania. W ostatnim czasie często wykorzystywaną
przez nich metodą jest tzw. kradzież „na policjanta”. Sprawcy wykorzystują zaufanie społeczeństwa do
funkcjonariuszy Policji i wyłudzają pieniądze od starszych osób.
Sposób działania oszustów:
Sprawcy najpierw wykonują telefon podając się za członka rodziny. Tłumaczą zmieniony głos chorobą lub wzbudzają poczucie winy w starszej osobie, z powodu tego, że go nie poznaje. Proszą o pożyczenie dużej sumy pieniędzy. Zazwyczaj pieniądze mają zostać wykorzystane w celu pokrycia szkód po wypadku drogowym, na ważną operację, na zakup samochodu albo wakacje w promocyjnej cenie.
! Oszuści są bezwzględni - umiejętnie manipulują rozmową tak, by uzyskać jak najwięcej informacji i wykorzystać starsze osoby.
Chwilę po zakończeniu pierwszej rozmowy do ofiary dzwoni kolejna - podając się za funkcjonariusza Centralnego Biura Śledczego Policji lub policjanta operacyjnego. Na ogół przestępca informuje rozmówcę o tym, że jest potencjalną ofiarą oszustwa. Mówi, że poprzednia rozmowa telefoniczna była próbą wyłudzenia pieniędzy. Informuje o tym, że oszust został namierzony. Nalega, aby osoba pokrzywdzona wypłaciła określoną sumę pieniędzy z banku i przekazała ją wyznaczonej osobie lub prosi o wykonanie przelewu bankowego na wskazany numer konta. „Fałszywy funkcjonariusz” podaje często wymyślone nazwisko, a nawet numer odznaki, prosi aby nie przerywać rozmowy telefonicznej i wybrać numer na policję. Wtedy inny głos w słuchawce przekonuje ofiarę, że bierze udział w akcji rozpracowania oszusta.
! Sprawcy oszustw wywierają na ofiarach presję czasu. Nie dają chwili na zastanowienie się, czy sprawdzenie informacji o dzwoniącym. Przekonują starsze osoby, że ich pieniądze pomogą w schwytaniu przestępców. Mówią, że gotówka przechowywana na koncie nie jest bezpieczna, a oszust ma do nich łatwy dostęp. Przestępcy podając się za funkcjonariuszy, grożą konsekwencjami prawnymi, jeżeli ich rozmówca nie będzie współpracował.
Tuż po przekazaniu pieniędzy kontakt się urywa, a przestępcy znikają ze wszystkimi oszczędnościami ofiary.
! Aby nie stać się ofiarą oszustwa Komenda Miejska Policji w Częstochowie apeluje do Państwa o ostrożność i rozsądek w kontaktach z osobami nieznajomymi, które mogą podszywać się za Waszych krewnych lub znajomych. Pamiętajmy, że Funkcjonariusze Policji nigdy nie poproszą Was o przekazanie jakichkolwiek sum pieniędzy, a telefon od osoby twierdzącej, że jest policjantem który poleca dokonać wypłaty czy przelewu gotówki w związku z akcja policyjną czy też wypadkiem osoby najbliższej, należy zawsze traktować jako próbę oszustwa. W przypadku otrzymania takiego telefonu zawsze należy kontaktować się z Policją, dzwoniąc na numer alarmowy 997 lub 112.
! Aby nie stać się ofiarą oszustwa Komenda Miejska Policji w Częstochowie apeluje do Państwa o ostrożność i rozsądek w kontaktach z osobami nieznajomymi, które mogą podszywać się za Waszych krewnych lub znajomych. Pamiętajmy, że Funkcjonariusze Policji nigdy nie poproszą Was o przekazanie jakichkolwiek sum pieniędzy, a telefon od osoby twierdzącej, że jest policjantem który poleca dokonać wypłaty czy przelewu gotówki w związku z akcja policyjną czy też wypadkiem osoby najbliższej, należy zawsze traktować jako próbę oszustwa. W przypadku otrzymania takiego telefonu zawsze należy kontaktować się z Policją, dzwoniąc na numer alarmowy 997 lub 112.
Ogłoszenie - sprzedaż maszyn stolarskich
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Północ” w Częstochowie posiada do sprzedaży poniższe maszyny stolarskie:
Szczegółowe informacje na temat stanu technicznego i możliwości obejrzenia - prosimy o kontakt z Mistrzem Stolarni pod nr 603500476 lub na adres email: info@tvksmp.pl
Nowy numer telefonu do Sekcji hydraulicznej Działu Konserwacji - 34 362 43 96
Uprzejmie informujemy, że na Państwa prośby został uruchomiony nowy bezpośredni numer telefonu 34 362 43 96 do zgłaszania
w godzinach pracy Spółdzielni usterek hydraulicznych z zakresu centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody oraz zimnej
wody i kanalizacyjnych z Osiedla AB.
Uwaga: usterki zimnej wody i kanalizacji z Osiedla CD należy zgłaszać w godzinach pracy Spółdzielni do Administracji Osiedla CD - tel. 34 3622239 lub 34 3622264.
Sekcja hydrauliczna zajmuje się także wymianą legalizacyjną wodomierzy, wymianą grzejników itd.
Po godzinach pracy Spółdzielni oraz w dni wolne od pracy konserwatorzy tej sekcji pełnią, w siedzibie Spółdzielni, ul. Michałowskiego 17, wraz z innymi konserwatorami (elektryk, konserwator dźwigu i konserwator TVK i Internetu) dyżury pod numerami telefonów 34 3220717 lub 34 3220735.
Prosimy o korzystanie z nowego telefonu 34 362 43 96 do zgłaszania w/w usterek. W/w numer telefonu jest numerem końcowym i nie ma możliwości przełączania rozmów do innych sekcji lub Biura Obsługi Klienta.
Telefon Biura Obsługi Klienta (TVK, Internet) pozostaje bez zmian - 34 362 27 55.
O Telewizji Kablowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ”
Wiemy, że bardzo wielu naszych mieszkańców - Abonentów naszej sieci TVK jest doskonale zorientowanych na temat
funkcjonowania naszej Telewizji Kablowej.
To pismo dedykujemy do osób, które takiej wiedzy potrzebują.
Jaką mamy obecnie Telewizję Kablową?
Obecnie mamy w naszej sieci TVK programy nadawane w trzech standardach:
Reasumując: Jak Państwo widzą nadchodzące zmiany są koniecznością. Nowe telewizory co prawda posiadają jeszcze możliwość odbioru programów analogowych ale ta jakość odbioru jest na nich znacznie gorsza niż programów cyfrowych. Wobec zachodzących zmian nie pozostawiamy naszych Abonentów Analogowej TVK samych. Oprócz uzyskania zgody nadawców na przejściowy, najbardziej dogodny dla Państwa format programów (DVB-T), będziemy dla zainteresowanych sprzedawać dekodery DVB-T. Służymy w każdym czasie naszą wiedzą i pomocą techniczną. Sama zamiana będzie wykonywana etapowo, tak ab każdy z naszych Abonentów miał czas na przejście na odbiór cyfrowy programów TV. Wiąże się z tym pewna niedogodność, bo w okresie tych zmian część programów będzie dostępna jeszcze w Analogowej TVK, a część już w formacie cyfrowym DVB-T. Dlatego polecamy od razu przejście na odbiór naszej Cyfrowej TVK (DVB-C) gdzie tych niedogodności nie będzie, a liczba programów jest większa. Pakiet Startowy to 107 programów (61 w HD), a Pakiet Cyfrowy Analog to 66 programów (42 w HD). Abonenci, których zmiany będą dotyczyć otrzymają stosowne informacje do skrzynek pocztowych. Szczegóły naszych ofert oraz informacje o zmianach Analogowej TVK znajdą się na naszej stronie www.tvksmp.pl.
W każdej chwili służymy pomocą w naszym Biurze Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pokój 4, Tel. 34 3622755, email: bok@tvksmp.pl . Przypominamy, że nasi monterzy pracują we wszystkie dni roku, a usterki w dni robocze po godzinach pracy BOK oraz w dni wolne od pracy można zgłaszać pod nr tel. 34 3220717 lub 34 3220735.
Uwaga oszuści!
Ponownie ostrzegamy naszych mieszkańców przed wpuszczaniem do swoich mieszkań nieznanych Państwu osób podających się
za pracowników naszej Spółdzielni. Zdarzają się bowiem przypadki, że osoby podające się za pracownika pod różnym pretekstem
są wpuszczane przez Państwa do mieszkań po czym pod nieuwagę właściciela dokonują kradzieży.
Uprzejmie informujemy, że wszyscy pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” posiadają legitymacje pracownicze, które są zobowiązani okazać na Państwa żądanie.
Dodatkowo informujemy, że żaden z naszych pracowników nie ma prawa do pobierania od Państwa żadnych opłat gotówkowych. Wszelkie zobowiązania są regulowane w kasach Spółdzielni oraz przez przelewy bankowe. Ostrzegamy też przed korzystaniem z usług osób i firm podanych w ogłoszeniach wieszanych bez naszej zgody na klatkach schodowych, których autorzy powołują się bezprawnie na Administrację Osiedla. Przypominamy, że wszystkie ogłoszenia Spółdzielni są ostemplowane naszymi pieczątkami.
Przypominamy numery telefonów Administracji Osiedli i Zarządu:
Osiedle AB, ul. Czecha 19 - Tel. 34 3622211 lub 34 3626435
Osiedle CD, ul. Witosa 1b - Tel. 34 3622239 lub 34 3622264
Zarząd Spółdzielni, ul. Michałowskiego 17 - Tel. 34 3220717 lub 34 3220735 (telefon dyżurny Spółdzielni)
Dział Konserwacji, ul. Czecha 19 tel. 34 3622755
Prosimy raz jeszcze o zachowanie szczególnej ostrożności w kontaktach z obcymi osobami oferującymi Państwu takie i temu podobne usługi.
Północ światłowód - nowa usługa w sieci TVK S. M. „Północ”
Miło jest nam Państwa poinformować, że w naszej sieci został uruchomiony dostęp do Internetu w technologii światłowodowej FTTH.
Światłowód jest wprowadzany bezpośrednio do mieszkania Abonenta. Dostęp do tej usługi będzie oferowany sukcesywnie. W pierwszej
kolejności uruchomienie usługi nastąpi w 40 budynkach, w których posiadamy zapasowe włókna światłowodowe. Obecnie usługa jest oferowana
już w budynkach przy ul. Starzyńskiego 8, Baczyńskiego 4, Fieldorfa 17, Pużaka 2 i Wyzwolenia 6, Witosa 3, Kosmowskiej 4 i Gombrowicza 10.
Niebawem Witosa 1 i kolejne budynki.
Informacje o możliwości wykonania podłączenia usługi Północ światłowód w danym budynku mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z
naszym Biurem Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pokój 4, Tel. 34 3622755, e-mail: bok@tvksmp.pl
Mieszkańcy tych budynków poprzez zgłaszanie do naszego BOK swojego akcesu na skorzystanie z usługi Północ światłowód będą mieli wpływ na kolejność realizacji usługi w poszczególnych budynkach. Ogólna ilość chętnych do skorzystania z tej usługi będzie też decydowała o tempie jej realizacji.
W dotychczasowej instalacji światłowodowo - miedzianej nadal będą dostępne i na bieżąco rozwijane obecnie świadczone usługi Cyfrowej Telewizji Kablowej oraz dostępu do Internetu z prędkościami od 20 Mbps do 250 Mbps.
W sieci Północ światłowód świadczymy usługę ultra szybkiego dostępu do Internetu z prędkościami 200 Mbps, 400 Mbps i 600 Mbps. Sądzimy, że nasza bogata i różnorodną oferta dostępu do Internetu za pomocą sieci kablowej i sieci Północ światłowód zaspokoi Państwa potrzeby w tym zakresie.
W celu zachęcenia Państwa do skorzystania z nowej usługi wprowadziliśmy szereg Promocji. Wśród nich promocyjna opłata przyłączeniowa, promocyjna cena za usługę, promocyjny koszt dzierżawy sprzętu. Zapraszamy do zapoznania się z Cennikiem Promocyjnym, Regulaminem Promocji i Cennikiem stałym dostępnymi na naszej stronie oraz w BOK.
Podsumowując nasza obecna Promocyjna oferta dostępu do Internetu wygląda następująco:
Dodatkowo polecamy naszą Cyfrową Telewizję Kablową, a w niej aż 183 programów, w tym 130 programów w jakości HD oraz 3 w 4K dostępne w 8 Pakietach. Pakiet Startowy - 116 programów za 46 zł./m-c.
Każdy z Państwa znajdzie u nas ofertę dopasowaną dla siebie. Oferujemy także łącze bezprzewodowe (Wi Fi) w mieszkaniu w cenie od 1 zł. Obecnie wszyscy nasi Abonenci otrzymują stały publiczny adres IP.
Szczegóły wyżej opisanych Promocji znajdą Państwo na naszej stronie www.tvksmp.pl w zakładce Internet i TVK.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta, ul. Czecha 19 pok. 4, tel. 34 362 27 55, e-mail: bok@tvksmp.pl i skorzystania z naszych usług.
Zmiana Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy Kodeks postępowania cywilnego i ustawy Prawo spółdzielcze.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Północ” uprzejmie informuje, że od dnia 09.09.2017 r. zaczęła obowiązywać ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. o zmianie ustawy o
spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy Kodeks postępowania cywilnego i ustawy Prawo spółdzielcze.
Ustawa została opublikowana w Dzienniku Ustaw z dnia 25 sierpnia 2017 r. pod pozycją 1596.
Tekst ustawy jest dostępny na stronie Sejmu: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20170001596
Bądź bezpieczny seniorze - akcja informacyjna
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Północ” włączyła się do akcji informacyjnej "Bądź bezpieczny seniorze" prowadzonej przez Zakład
Gospodarki Mieszkaniowej "TBS" we współpracy z Komendą Miejską Policji w Częstochowie. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na
oszustów, którzy próbują wyłudzić pieniądze od osób starszych. W ramach akcji oprócz plakatów przygotowane zostały
radiowe spoty informacyjne oraz klipy filmowe.
Zapraszamy wszystkich do zapoznania się ze spotem informacyjnym dostępnym poniżej:
Akcja jest tez wspierana przez Prezydenta Miasta Częstochowy.
Informacja o prawie do zwolnienia z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Informujemy, że zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Częstochowy wprowadzono prawo do zwolnienia z części opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi przysługuje ono właścicielowi nieruchomości w przypadku osiągnięcia dochodu :
W celu ubiegania się o zwolnienie z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy złożyć nowy druk deklaracji obowiązujący od 01.01.2016 r ( druk DO - 1 ) w siedzibach Administracji J. „AB” (ul.Czecha 19), Administracji J. „CD” (ul.Witosa 1 B).
Ogłoszenie o sposobie wnoszenia opłat za wywóz nieczystości - dotyczy lokali posiadających odrębną własność.
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Północ” uprzejmie informuje, że w związku z nowelizacją ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach nastąpiła zmiana w
sposobie wnoszenia opłat za odpady komunalne.
Od 1.02.2015 r. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wnoszone będą w dotychczasowej wysokości do Urzędu Miasta Częstochowy za pośrednictwem Spółdzielni.
W związku z powyższym deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w imieniu właścicieli nieruchomości posiadających odrębną własność lokali a zarządzanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową, składa Spółdzielnia Mieszkaniowa.
Usługa e-Konto - zdalny dostęp do opłat czynszowych.
Przypominamy naszym mieszkańcom o możliwości skorzystania z usługi E-Konto.
Dostęp do usługi jest możliwy jedynie dla osób zalogowanych. W celu uzyskania dostępu należy zgłosić się z dowodem osobistym do pokoju 7 lub 8 w Zarządzie Spółdzielni przy ul. Michałowskiego 17 i wypełnić wniosek, który jest również dostępny na stronie internetowej Spółdzielni. Po zweryfikowaniu prawa dostępu do danych użytkownikowi zostaje nadany login oraz wygenerowane hasło do usługi e-Konto.
Hasło to należy zmienić po pierwszym zalogowaniu się do konta.
Logowanie do usługi e-Konto odbywa się poprzez stronę główną naszej Spółdzielni: www.tvksmp.pl i zakładkę e-Konto.
E-Konto daje możliwość wglądu do opłat, stanów wodomierzy, numerów kont bankowych, na które należy wnosić opłaty, wysokości poszczególnych składników opłat za czynsz, TVK, Internet, garaż.
Komunikat w sprawie szkód i odszkodowań
W związku z kierowaniem do Spółdzielni przez niektórych mieszkańców podań o wypłatę odszkodowań za powstanie szkód
Zarząd SM „Północ” przypomina mieszkańcom, że zasoby Spółdzielni tj.budynki mieszkalne, pawilony usługowe,
place zabaw, hydroforownie, osłony śmietnikowe, windy są corocznie ubezpieczane od odpowiedzialności cywilnej
tj.zalań z instalacji centralnego ogrzewania, zalań w wyniku zapchanych pionów sanitarnych, zalań z dachu i
innych zdarzeń, za które odpowiada Spółdzielnia oraz od tzw. zdarzeń losowych tj. ognia, nawalnego deszczu, huraganu,
awarii itp., na które Spółdzielnia nie ma wpływu.
UWAGA:
W ramach polisy Spółdzielni od tzw. zdarzeń losowych mieszczą się jedynie zalania ścian i podłóg wg stanu na dzień pierwszego zasiedlenia mieszkania czyli w tzw. standardzie.
Pozostałe straty spowodowane zdarzeniami losowymi oraz innymi mogącymi spowodować straty materialne w mieszkaniu jak np. zalania międzysąsiedzkie (spowodowane pęknięciem wężyków, zalaniem z pralki itp.) oraz kradzieże w mieszkaniu i piwnicy mogą być pokryte jedynie z indywidualnych polis ubezpiczeniowych, które każdy właściciel mieszkania własnościowego i wyodrębnionego oraz użytkownik mieszkania, winien wykupić w dowolnie wybranej firmie ubezpieczeniowej.
Przypominamy, że każda szkoda obciążająca polisę ubezpieczeniową Spółdzielni winna być niezwłocznie zgłoszona do Administracji Osiedla SM „Północ”.
W godzinach popołudniowych i w dni wolne od pracy pod numer telefonu 34 322-07-17, 34 322-07-35.
Komunikat w sprawie dodatków mieszkaniowych
Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych ( Dz. U. z 2001 Nr 71
poz. 734 - tekst jednolity ), osoby, które nie mogą pokryć kosztów związanych z utrzymaniem mieszkania, mogą
skorzystać z formy pomocy jaką jest dodatek mieszkaniowy.
Dodatek przysługuje wyżej wymienionym osobom, jeżeli w okresie 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku o jego przyznanie średni miesięczny dochód przypadający na jednego członka gospodarstwa domowego wnioskodawcy nie przekracza:
przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej obowiązującej w dniu złożenia wniosku, ostatnio ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Zgodnie z Komunikatem Prezesa GUS z dnia 09.02.2024 r. przeciętne wynagrodzenie w gospodarce narodowej wyniosło 7 155,48 zł. Za dochód uważa się dochód w rozumieniu art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych ( Dz.U. z 2022 poz. 615 z późn.zm. )
Jeżeli dochód jest nieco wyższy, nie wyklucza to możliwości otrzymania dodatku - jeśli bowiem kwota nadwyżki nie przekracza wysokości dodatku mieszkaniowego, należny dodatek mieszkaniowy obniża się o tę kwotę.
Szczegółowe informacje, w tym wzory pozostałych wniosków oraz wykaz wymaganych załączników znajdują się na stronie internetowej: http://ccs.czestochowa.pl/dodatki-mieszkaniowe/
Wnioski o przyznanie dodatku składa się w Centrum Świadczeń Socjalnych, które zlokalizowane jest przy. ul. Jana III Sobieskiego 15 w Częstochowie.
Program Cyfrowej TVK S. M. „Północ” na naszej stronie internetowej.
Jak zapewne Państwo zauważyli na naszej stronie internetowej pojawiła się nowa zakładka: Program TVK.
Po kliknięciu na nią pojawia się nam program wszystkich stacji telewizyjnych dostępnych w naszej Cyfrowej Telewizji Kablowej.
Obecnie jest to około 100 programów TV. Program dla kanałów nadawanych jednocześnie w rozdzielczości HD i SD i mających ta samą ramówkę podany jest jednokrotnie.
Nawigacja po stronie jest intuicyjna i np. po kliknięciu na nazwę programu pojawia nam się ramówka tego kanału na cały tydzień ( powrót do strony głównej programu następuje po kliknięciu na ikonę „z domkiem”, natomiast po kliknięciu na nasze logo wchodzimy na naszą stronę główną ). Możliwy jest też wyszukanie programu po wpisaniu jego nazwy w okno wyszukiwania a także edycja programów według tematyki: film, serial, rozrywka, sport itd. Prawie dla każdego programu dostępny jest jego opis ( podobnie jak przewodnik EPG na ekranie telewizora), a dla niektórych dostępne są również materiały wideo. Układ programów na stronie dostępny jest w pionie i w poziomie ( wybór układu przez kliknięcie na ikonkę po prawej stronie od napisu Widok).
Uruchomiona dla Państwa strona jest nowością wśród usług oferowanych przez operatorów TVK w Polsce. W związku z trwającym okresem testowym prosimy Państwa o ewentualne uwagi na temat jej funkcjonowania i przydatności. Uwagi prosimy kierować na nasz adres e mail: info@tvksmp.pl
Mamy nadzieję, że uruchomiona usługa zachęci tez innych naszych mieszkańców do skorzystania z oferty naszej Cyfrowej Telewizji Kablowej. Obecnie w pełnej ofercie proponujemy 101 cyfrowych programów TV, a w tym aż 24 programy w doskonałej rozdzielczości HD.
Komunikat specjalny
W wyniku przeprowadzonej od dnia 14 kwietnia 2009 r. w naszych budynkach kontroli przestrzegania przez mieszkańców
przepisów pożarowych, na bazie zgromadzonej dokumentacji (zdjęcia, protokoły z oględzin) stwierdzamy jednoznacznie
lekceważenie przez niektórych właścicieli i użytkowników podstawowych zasad bezpieczeństwa.
Z uwagi na powyższe zostały po raz kolejny podjęte działania zmierzające do ostatecznego zlikwidowania tych zagrożeń.
Część z państwa (u których stwierdzono zagrożenia) otrzyma od nas pisma, w których szczegółowo zostaną podane stwierdzone nieprawidłowości a w szczególności magazynowanie na korytarzach materiałów łatwopalnych takich jak kartony z makulaturą, stoły, fotele, szafy, firanki, wykładziny łatwopalne itp.
Jednocześnie apelujemy o bezwzględne dostosowanie sposobu otwierania drzwi do zabudowy korytarzy do bezpiecznej eawkuacji tzn. muszą być przeszklone, nie okratowane oraz otwierać się po naciśnięciu klamki od wewnątrz korytarza (nie za pomocą klucza).
Mamy nadzieję, że w trosce o zdrowie i życie swoich najbliższych zrobicie państwo wszystko by wyeliminować zjawisko gromadzenia zbędnych przedmiotów na drogach ewakuacyjnych budynków.
Zasady funkcjonowania instalacji c.o. wyposażonej w glowice termostatyczne
W związku z bardzo dużą ilością pytań oraz zgłoszeń dotyczących prawidłowości pracy instalacji centralnego ogrzewania poniżej
zamieszczamy krótką instrukcję pozwalającą zrozumieć zasady funkcjonowania instalacji c.o. wyposażonej w glowice termostatyczne.
[Więcej »»]
Nowości w TVN Style w naszej TVK