DZIAŁ WINDYKACJI OPŁAT I SPRAW CZŁONKOWSKICH
Windykacja - pokoje 233, 234, II piętro, tel. 34-322-07-57; czynne w godzinach pracy Zarządu
; ewidencja osób zalegających z opłatami czynszowymi, negocjowanie warunków spłaty zadłużeń,
przygotowywanie wniosków do Rady Nadzorczej w sprawie wygaśnięcia spółdzielczego-lokatorskiego prawa do lokalu
mieszkalnego z tutułu zadłużeń czynszowych, współpraca z komornikami w sprawie ściągania zasądzonych zadłużeń
czynszowych, dokonywania eksmisji.
Sprawy członkowskie - pokój 232, II piętro, tel. 34-322-14-66; rejestr członków, wnioski o przyjęcie
w poczet członków, sprawy związane z umowami kupna, sprzedaży, zamianą mieszkań, przekształceniem praw do mieszkań
z lokatorskich na własnościowe, ustanowieniem prawa odrębnej własności mieszkań, wydawanie zaświadczeń
wymaganych do założenia księgi wieczystej.
Godziny pracy Działu Członkowskiego: 800 - 1400
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI OPŁAT
pokoje 6, 7, 8, 9, parter, tel. 34-322-57-87; prowadzenie indywidualnych sald opłat eksploatacyjnych
związanych z lokalami mieszkalnymi, ewidencja zadłużeń lokali mieszkalnych, poświadczanie wniosków o przyznanie
dodatków mieszkaniowych,
pokój 7, parter, tel. centrali - wew. 39 - składanie wniosku o dostęp do darmowej usługi e-Konto
umożliwiającej zdalny dostęp do opłat wnoszonych do Spółdzielni. Usługa umożliwia wgląd do opłat za: lokal,
zimną i ciepłą wodę, TV Kablową i Internet oraz garaż.
pokój 243, II piętro, tel. centrali - wew. 49; prowadzenie indywidualnych sald opłat oraz ewidencji
zadłużeń za lokale użytkowe i garaże, wystawianie faktur dla lokali użytkowych.
Godziny pracy Księgowości Czynszowej:
730 - 1400;
DZIAŁ FINANSOWY
pok. 2, parter, tel. centrali - wew. 25; pok. 4, parter, tel. 34-372-04-27 - wew. 21;
pok. 234, II piętro, tel. centrali - wew. 53; prowadzenie ewidencji wartości księgowej wkładów
mieszkaniowych i budowlanych, dokonywanie wyliczeń finansowych przy zamianach, przekształceniach
praw, eksmisjach.
DZIAŁ EKONOMICZNY
pok. 121, I piętro, tel. 34-322-33-07; gospodarka lokalami użytkowymi, negocjowanie warunków
najmu lokali użytkowych, kalkulacja stawek opłat czynszowych za lokale mieszkalne i użytkowe.
DZIAŁ TECHNICZNY
pok. 125 i 126, I piętro, tel. 34-372-02-04; przygotowywanie dokumentacji technicznej inwestycji,
modernizacji, remontów, ewidencja kosztów inwestycji i modernizacji, opracowywanie rocznych planów
inwestycji, prowadzenie spraw terenowo-prawnych, ewidencja środków trwałych.
pokój 124, I piętro. tel, 34-322-03-60; prowadzenie prac w zakresie bhp i ppoż, opracowywanie
planów remontów i konserwacji oraz rozliczanie ich wykonania, prowadzenie spraw ciepłowniczych,
wodno-kanalizacyjnych i gruntowych.
DZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY
pokoje 127, 128 , I piętro, tel. centrali - wew.31, 32; obsługa kancelaryjna Rady Nadzorczej
i Zarządu, sprawy skarg, wniosków i postulatów adresowanych do Rady Nadzorczej i Zarządu, prowadzenie
dokumentacji posiedzeń Walnego Zgromadzenia Członków, Rady Nadzorczej i Zarządu oraz rejestru uchwał
Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej i Zarządu.
PREZES (lub członek zarządu)
przyjmuje w każdy wtorek w godz. 1500-1700 i każdy czwartek w
godz. 700-900 - Sekretariat, pok. 116 I piętro, tel. 34-322-07-87 - zawieszone do odwołania
RADCA PRAWNY
przyjmuje w każdy wtorek w godz. 1500-1700 w pokoju 127. Kontakt za
pośrednictwem Sekretariatu, pokój 116, I p. tel. 34-322-07-87 - zawieszone do odwołania
PRZEDSTAWICIEL RADY NADZORCZEJ
przyjmuje w każdy wtorek w godz. 1600-1700. Kontakt za pośrednictwem
Działu Organizacyjno-Prawnego, pokój 128, I piętro tel. centrali - wew. 31. - zawieszone do odwołania
ZGŁASZANIE AWARII- w dni powszednie do godz. 1500 w
Administracjach Osiedli i po godz. 1500 oraz w dni wolne od pracy - tel. 34-322-07-17
i 34-322-07-35 (portiernia przy ul. Michałowskiego 17).